Районний методичний кабінет

відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської РДА
Головна » 2014 » Лютий » 13 » Засідання РПМК вчителів математики
14:59
Засідання РПМК вчителів математики

12 лютого 2014 року на базі Шевченківської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбулося засідання вчителів математики з теми: «Формування предметних компетентностей при навчанні математики».

Мета: показати в процесі роботи врахування реального індивідуального розвитку кожного учня, пошук вчителями математики шляхів інтенсивно-розвивального навчання, нових технологій навчання, дотримання вимог навчально-виховного процесу в період адаптації учнів середньої-старшої школи та наступності у викладанні математики».

На початку засідання директор школи Денисенко В.П. привітав гостей та познайомив з планом розвитку навчального закладу.

У теоретичній частині були розглянуті питання «Реалізація основних положень Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, освітня галузь «Математика» (Вінніченко В.І., вчитель математики Піщанської ЗОШ І-ІІІ ступенів) та «Розвиток логічного мислення, творчості, уяви на уроках та вміння застосовувати знання на практиці» (Чуприна Л.А., вчитель математики Решетилівської гімназії імені І.Л.Олійника).

Педагоги відвідали урок у 5 класі з теми ««Додавання і віднімання дробів з однаковими знаменниками», який провела вчитель вищої категорії Гуржій Н.О. та урок в 11 класі з теми «Повторення і узагальнення розділу «Тіла обертання», який провела вчитель вищої категорії Василенко В.В.

Під час обговорення уроків завідуюча РМК Костогриз А.М. звернула увагу вчителів на підвищення ефективності уроків математики, врахування вікових особливостей учнів, використання ІКТ. Керівник районної методичної комісії Ігнатенко К.М. познайомила з результатами участі учнів району в Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».

У ході засідання вироблені рекомендації.

Шляхи підвищення ефективності уроку математики в 5 класі:

1. Раціонально розподіляти урок на етапи, чітко визначати дидактичну мету кожного уроку, її дотримуватись, повідомляю її учням.

2. Відтворювати раніше вивчений матеріал, відновлювати в пам’яті опорні знання учнів.

3. Кожен урок розпочинати з усної лічби (5-7 хв).

4. Приступаючи до вивчення нового матеріалу, систематично створювати пошукові ситуації, спонукаючи дітей самостійно знаходити шляхи до виконання завдання і, що дуже важливо, доводити їх правильність.

5. Урізноманітнювати тренувальні вправи на уроці, застосовуючи ІКТ, яскраві наочні посібники і дидактичні матеріали, подаючи навчальні завдання в ігровій формі.

6. Раціонально використовувати час на уроці.

7. На кожному уроці чільне місце відводити самостійній роботі учнів.

8. Обов’язково мотивувати навчальну діяльність кожного учня, підкреслюючи необхідність знань у повсякденному житті.

9. Здійснювати індивідуальний підхід до кожного учня. Домагатися, щоб на кожному уроці працював кожен учень.

10. Здійснювати диференційований підхід.

11. Створювати такі умови, які б забезпечували засвоєння програмового матеріалу в основному в ході його первинного вивчення, викликаючи інтерес до пізнавальної діяльності.

12. Своєчасно і дієво контролювати результати навчання. 

Переглядів: 260 | Додав: sansanych | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім'я *:
Email:
Код *:
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 147
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід
Пошук
Архів новин
Друзі сайту