Районний методичний кабінет

відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської РДА
Головна » 2015 » Листопад » 6 » Відбувся практичний семінар учителів основ здоров`я на тему «Використання методу проектів на уроках основ здоров`я»
14:45
Відбувся практичний семінар учителів основ здоров`я на тему «Використання методу проектів на уроках основ здоров`я»

30. 10. 2015 року проведено семінар  учителів з основ здоров`я (5-9 класів) у залі засідань відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту райдержадміністрації.

Мета:  підвищення професійної майстерності вчителів основ здоров`я щодо використання проектних технологій під час навчально- виховного процесу,   методична допомога в моделюванні уроків, факультативних занять, позакласних заходів з предмета з використанням інноваційних технологій.

Основне завдання практичного семінару:  спрямувати роботу на розв’язання  районної науково-методичної проблеми: «Формування конкурентно -   спроможного учня в умовах модернізації навчально- виховного процесу через безперервне підвищення професійної компетентності педагогічних працівників» шляхом застосування інноваційних технологій, методу проекту на уроках основ здоров’я .

Учасники семінару переглянули  презентацію «Технологія проектної діяльності» ( підготувала Галанська Ю.Б.,методист РМК), в якій окреслені теоретичні основи проектної технології, уміщено практичні приклади та поради щодо використання методу проектів в навчально- виховному процесі.  Класифікації типів проектів, принципи, особливості проектної діяльності школярів, етапи роботи над проектом, організаційно-психологічні, виховні та навчальні  аспекти проектної діяльності, прогнозовані результати проектної діяльності як творчої співпраці вчителя й учнів - питання, що були опрацьовані  вчителями основ здоров`я 5-9 класів.

Методист РМК, Галанська Ю.Б.,  акцентувала увагу  учасників семінару  на підвищення результативності сучасного уроку при умові  заміни традиційних методів навчання інноваційними. Саме одним із найперспективніших методів навчання вважають метод проектів. Він створює умови для творчої самореалізації учнів, підвищує мотивацію до навчання, сприяє розвитку інтелектуальних здібностей. Учні набувають досвіду розв’язання проблем майбутнього самостійного життя, які вони проектують у навчанні. Метод проектів передбачає зміщення акцентів у навчальній діяльності, її спрямування на інтелектуальний розвиток учнів за рахунок зменшення частки репродуктивної діяльності.

Правильне застосування ( використання) методу проектів на уроці дає змогу визнати його ефективним дидактичним засобом активізації пізнавальної діяльності учнів, розвитку їх креативного мислення та формування визначених у них особистісних рис. Саме метод проектів найповніше забезпечує взаємодію учасників навчально- виховного процесу в умовах особистісно- орієнтованого навчання, проте, він не повинен витісняти класно-урочну систему, бо урок є важливим компонентом освіти.

Особливістю практичного семінару був обмін досвідом під час роботи в групах (завдання для груп, які самостійно розробляли алгоритми роботи за  індивідуальним проектом, колективним проектом, зокрема, план роботи для учителя та учня на теми « Ми за правильне харчування», «НІ- тютюнокурінню!» )

До оцінювання навчальних досягнень учнів потрібний такий же творчий підхід, як і до навчання. Особливості оцінювання учнівських проектів полягають саме у творчому підході. При виставлення оцінок враховуються: Орієнтовні критерії оцінювання, активність учасників проекту, глибина розкриття проблеми, характер спілкування членів групи ( класу або пари), практична цінність результату. Можна використовувати спеціальні бонуси: за найбільш оригінальну ідею, за найкраще оформлення, за найбільшу інформаційну наповненість тощо. Для підвищення мотивації навчання, отримання знань, умінь і навичок, за креативний підхід до вирішення проблеми  виставляти оцінки  достатнього та високого рівнів.

З метою формування та розвитку  умінь, навичок ефективного спілкування, креативного мислення  психологом  відділу Пащенко В.М. проведено психогімнастичні вправи «Комплімент» та ін.

На заключному етапі проведено діагностичне опитування учителів основ здоров’я з метою виявлення питань, які викликають труднощі при викладанні предмету.

                                  Ю.Б. Галанська , методист РМК

Переглядів: 439 | Додав: sansanych | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім'я *:
Email:
Код *:
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 142
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід
Пошук
Архів новин
Друзі сайту