Районний методичний кабінет

відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської РДА
Головна » 2014 » Травень » 16 » Про проведення круглого столу «Сучасний урок з основ здоров’я: методичний аналіз»
08:10
Про проведення круглого столу «Сучасний урок з основ здоров’я: методичний аналіз»

14. 05. 2014 року проведено круглий стіл на тему «Сучасний урок з основ здоров’я: методичний аналіз» для учителів з основ здоров`я (5-9 класів) у залі засідань відділу освіти, сім`ї, молоді та спорту райдержадміністрації.

Ведучий – методист Галанська Ю.Б.

Асистент – учитель Решетилівської гімназії імені І.Л. Олійника Біленька І.Я.

Мета: стимулювати пошук нових засобів і шляхів навчання учнів, активність та прагнення до самоосвіти.

Завдання: підвищити в учасників вимогливість до себе, до своєї методичної майстерності, до самоаналізу і результатів своєї педагогічної діяльності.

Учасники зібрання взяли участь в обговоренні питань: Які критерії ефективності уроку? Яких компетенцій потребує сучасне життя? Що впливає на зміст освіти? Які вимоги до змісту освіти? Які засоби активізації пізнавальної діяльності використовуються на уроці? Які методи навчання більш ефективні? Ефективність форм організації навчання. Яке значення має обсяг навчального матеріалу?

Під час обговорення учителі поглибили свої теоретичні знання, обмінялися практичним досвідом.

Сучасний урок  включає в себе зміст, форми, методи і засоби навчання. Головне в уроці – його зміст. Урок повинен містити певний обсяг інформації, теоретичних відомостей, засвоєння яких збагачувало б учнів знаннями. Крім знань, до змісту входять уміння і навички, які формуються в процесі навчання. Оптимальність змісту уроку, в тому, що теоретичний і практичний матеріал, який в ньому міститься, за своїм характером і обсягом є найкращим для даних конкретних умов школи, певного класу. Оптимальний зміст уроку забезпечується при високому науковому рівні – найбільш доцільним, з урахуванням сучасних завдань вивчення предмета, відбором навчального матеріалу, доступністю теоретичних відомостей, практичних завдань і вправ для учнів. Урок повинен бути містким, але не перевантаженим – в цьому учителі були однодумцями.

Під час обговорення даного питання учителі акцентували увагу про те, що навчальний матеріал в підручнику для 5 класу за новою програмою дуже перенасичений теоретичним матеріалом (визначеннями, поняттями, які треба розібрати в межах одного уроку), тому на творчість практично не залишається часу.

Підсумок, висновки зроблено під час Бліц-запитань та групової форми роботи «Складання моделі учителя - професіонала»(професійні, особисті, творчі риси, компетентності педагога).

Методист РМК Галанська Ю.Б. доповіла про результати вивчення в 2013-2014 навчальному році стану навчання та рівня навчальних досягнень з предмета «Основи здоров'я»,  довідку направлено в усі загальноосвітні навчальні заклади.

Було прийнято рішення щодо узагальнення та систематизації відеоматеріалів, презентацій (колективного створення відеопосібника для 5-го класу згідно програми за новим державним стандартом), накопичення педагогічного досвіду (розробок нестандартних уроків) для використання в ЗНЗ району, систематичного розміщення на шкільних та районному сайтах новин про проведення цікавих форм позакласної роботи тощо.

Ю.Б. Галанська
методист РМК

Переглядів: 831 | Додав: sansanych | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім'я *:
Email:
Код *:
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 142
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід
Пошук
Архів новин
Друзі сайту