Районний методичний кабінет

відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської РДА
Головна » 2016 » Квітень » 1 » Про проведення круглого столу для учителів основ здоров`я 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів району.
10:29
Про проведення круглого столу для учителів основ здоров`я 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів району.

Мета: стимулювати активність і прагнення вчителів до підвищення професійної майстерності, до самоосвіти.

31.03.2016  року  у відділі освіти, сім`ї, молоді та спорту Решетилівської райдержадміністрації проведено круглий стіл на тему «Діагностика і прогнозування уроку». У роботі круглого столу взяли участь учителі основ здоров`я 5-9 класів ЗНЗ району. Ведуча,  методист РМК- Галанська  Ю.Б., асистент, учитель Решетилівської гімназії імені І.Л. Олійника – Біленька І.Я- 

          Учасники зібрання взяли активну участь в дискусії щодо вимог до вчителя, зумовлених змістом функцій, які повинен виконувати вчитель під час навчально- виховного процесу, нових підходів до етапів( діагностування, прогнозування та планування) підготовки до уроку,  переглянули   презентацію «Діагностика і прогнозування уроку».

         В ході роботи учителів  основ здоров`я було ознайомлено із тренінговими вправами( на розвиток пам`яті, уваги та формування прагнення до ефективної роботи в команді), вправою за методикою О.Дубогай «Навчання в русі», які можна застосовувати під час роботи з учнями на уроці-

Під час роботи в групах учасники круглого столу  обговорювали питання з теми, розв`язували проблемні ситуації, з якими стикалися в ході  викладання предмета «Основи здоров`я», обмінювалися досвідом щодо моделювання уроку основ здоров`я з використанням інноваційних методів.

         Формула ефективності уроку включає дві складові частини: ретельність підготовки і майстерність проведення. Погано спланований, недостатньо продуманий, поспішно спроектований і не узгоджений з можливостями учнів урок якісним бути не може. Підготовка уроку - це розробка комплексу заходів, вибір такої організації навчально-виховного процесу, яка в даних конкретних умовах забезпечує найвищий кінцевий результат.

    

         Діагностика — це з'ясування умов і обставин, у яких протікає процес навчання; отримання чіткого уявлення про ті причини, які сприяють чи перешкоджають досягненню накреслених результатів. Крім традиційних контролю, перевірки, оцінки знань і умінь, діагностика включає їх аналіз, виявлення динаміки, тенденцій, прогнозування подальшого розвитку результатів навчальної діяльності.

         Прогнозування  направлено на оцінку  різноманітних  варіантів проведення майбутнього уроку і вибір з них оптимального. Новий підхід до планування уроку (проти традиційного плану уроку)  полягає в чіткому, конкретному  визначенні керуючих впливів.

         Підготовча робота  учителя до уроку зводиться до «пристосування» навчальної інформації до можливостей класу, оцінки і вибору такої схеми організації пізнавального праці та колективної співпраці, яка дасть максимальний ефект. Щоб вибрати оптимальну схему проведення уроку, необхідно пройти канонічний шлях розрахунку навчального заняття. У його основі - алгоритм підготовки уроку, послідовне виконання кроків якого гарантує облік всіх важливих факторів і обставин, від них залежить ефективність майбутнього уроку.

Діагностика, прогнозування і планування  уроку забезпечить учителю його  результативність.

   Початківцям педагогам слід писати докладні плани-конспекти уроку. Ця вимога виведена з практики: ще нікому не вдавалося стати майстром, що не осмисливши у всіх деталях організації майбутнього уроку. Тільки тоді, коли більшість структур стають звичними, можна переходити до скорочених записів, поступово знижуючи обсяг плану, перетворюючи його в конкретну програму дій.

    Учасники круглого столу заповнили діагностичну карту з метою виявлення  свого рівня методичної підготовки та визначення  тем, питань для наступних  районних  заходів: семінару, круглого столу –

      Поставлені  завдання: впроваджувати  здоров`язбережувальні технології; активізувати роботу щодо розробки власних методичних матеріалів, власних технологій з упровадження здоров`язбереження під час навчально- виховного процесу; зміцнювати  матеріально- технічну, навчально-  методичну базу щодо впровадження здоров`язбережувальних технологій; забезпечити виконання санітарних правил і норм та впровадження програм, заходів, технологій щодо збереження  та покращення здоров`я дітей і підлітків шкільного віку, брати участь у підготовці школярів до Всеукраїнського конкурсу «Молодь обирає здоров`я», підвищувати  професійну майстерність.

Ю.Б. Галанська , методист РМК

 

Переглядів: 184 | Додав: sansanych | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім'я *:
Email:
Код *:
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 143
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід
Пошук
Архів новин
Друзі сайту