Районний методичний кабінет

відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської РДА
Головна » 2017 » Грудень » 23 » Працювати разом – це успіх!
09:52
Працювати разом – це успіх!

22 грудня на базі Піщанського ясла-садка та Піщанської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулися виїзні методичні заходи для вихователів закладів дошкільної освіти та психологів навчальних закладів. Педагогів гостинно зустрів директор школи  Лапко О.В., який ознайомив з  умовами функціонування школи та презентував яскраві моменти з життя педагогічного та учнівського колективів.  Особливу увагу він звернув на національно-патріотичне виховання школярів та роль у цьому, нещодавно відкритої, кімнати слави.

    Після оглядової екскурсії по школі   вихователі закладів дошкільної освіти взяли участь у навчальному тренінгу «Лялька як персона: педагогічний підхід для соціального і психологічного розвитку дитини», а для фахівців психологічної служби  Пащенко В.М., методист РМК, провела інструктивно- методичну нараду.

    Програма тренінгу складалася з двох блоків-теоретичного та практичного. В теоретичному блоці вихователі ознайомилися з методикою соціального та психологічного  розвитку дитини «Лялька як персона» та переглянули мультимедійну презентацію «Лялька-персона» (автор Даніел Ковач, Угорщина).

    Методист РМК Моцар Л.М. підкреслила, що методика «Лялька як персона» – це творча, інтерактивна форма роботи, що використовується у всьому світі в роботі з дітьми і дорослими для подолання стереотипів і упереджень. Ця методика допомагає розвивати життєві навички вирішення проблем, самооцінку та емоційну грамотність, сприяє психосоціальному розвитку дітей, зокрема, розвитку в них емпатії. Ляльки та їхні історії допомагають дітям цінувати свою індивідуальність, розвивати позитивну самооцінку, позитивно ставитися до відмінностей інших дітей.

      Цікавим був практичний блок. Під керівництвом тренера Головчак Л.М. (вихователь Путоварівського дитячого  садка «Джерельце») педагоги працювали в групах та виконували вправи, зокрема, «Що таке «ляльки-персони»?, «Знайомство з персонажем», «Створюємо «маленьких людей», «Розповідаємо історію», «Зроби паспорт ляльки». При цьому учасники тренінгу ознайомилися з методикою використання «ляльки-персони», з етапами перетворення ляльок на «маленьких людей». складанням історій, які лялька-персона «розповідає» дітям, обговорили та створили перелік тем для історій, які можна запропонувати дітям під час проведення міні-занять.  

       При підбитті підсумків кожен мав змогу висловити свою думку та виявив  бажання  впровадити метод «Ляльки – персони» в освітню діяльність з дітьми свого закладу.

   Практичні психологи підбили підсумки своєї роботи за І семестр 2017 – 2018 н. р. Пащенко В. М., проаналізувала результати дослідження адаптації учнів 1, 5 класів до нових умов навчання та анонсувала завдання та план роботи психологічної служби  на ІІ семестр 2017 – 2018 н. р. Також, під час наради  педагоги обговорили алгоритм надання додаткових корекційних послуг дітям з особливими освітніми потребами, які навчаються на інклюзивній формі навчання.

  На практичній частині наради Пащенко В. М., презентувала   сучасну  форму роботи «Інтервізійна група як новий формат підвищення рівня компетентності  практичного психолога», яку фахівці можуть використовувати з батьками та педагогами. Вона зупинилася на  алгоритмі  інтервізії та провела 50 - хвилинну сесію для учасників наради.

  На завершення наради колеги привітали один одного з Новорічними та Різдвяними святами та побажали успіхів у виконанні завдань психологічної служби .

Підготували: Моцар Л. М., Пащенко В. М.

 

Переглядів: 74 | Додав: sansanych | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім'я *:
Email:
Код *:
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 152
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід
Пошук
Архів новин
Друзі сайту