Районний методичний кабінет

відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської РДА
Головна » 2015 » Листопад » 25 » Криза «трьох років»
15:18
Криза «трьох років»

25 листопада для вихователів груп раннього віку був організований навчальний тренінг, який проходив на базі Жовтневого дитячого садка «Барвінок». На ньому розглядали досить важливе питання для вихователів, які працюють з дітьми 2-3-річного віку, а саме, взаємодія з дитиною в період «кризи трьох років».

        На початку заняття психолог дитячого садка «Барвінок» Кривко Ю.В, акцентувала увагу на особливостях розвитку психоемоційної і пізнавальної сфери дітей трьох років та дала рекомендації щодо створення комфортних умов для усунення негативних наслідків їх поведінки. Потім вихователі переглянули розвивальне середовище групи дітей раннього віку, де вихователь закладу Йова Т.М. продемонструвала ігрові осередки, дидактичні ігри та обладнання, що використовуються для роботи з дітьми даного вікового періоду.

         Керівником тренінгу Моцар Л.М. були створені умови для активної участі та прояву креативності кожного з учасників під час роботи в парах та групах. Зокрема, вправи  «Портрет дитини трьох років», «Карусель», «Знайди іграшку», «Стінка» дали змогу вихователям не лише актуалізувати знання щодо самого поняття «криза трьох років», визначення основних її «симптомів», позитивних і негативних проявів поведінки дітей, а й обмінятися досвідом роботи щодо правильного реагування дорослих.

        В ході вправи «Заняття з образотворчої діяльності» були розглянуті  та проаналізовані заняття навчально-дисциплінарної та особистісно-орієнтованої моделі.         Під час моделювання занять, було зроблено висновок про ефективність використання у роботі з дітьми раннього віку саме особистісно-орієнтовної моделі.

         Виконуючи завдання вправи «Якщо дитина відмовляється від діяльності», вихователі в черговий раз переконалися, що позитивний клімат у групі, індивідуальний підхід до кожного вихованця, налаштування емоційного контакту, терплячість та послідовність у діях дорослого – це ті складові, наявність яких дасть змогу дитині раннього віку не лише адаптуватися до умов дошкільного закладу, а й успішно подолати «кризу трьох років».

 

Головчак  Леся, вихователь Пустоварівського ДНЗ  «Джерельце»

Переглядів: 213 | Додав: sansanych | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім'я *:
Email:
Код *:
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 147
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід
Пошук
Архів новин
Друзі сайту