Районний методичний кабінет

відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської РДА

Медведський Володимир Євгенович

Прізвище, ім’я, по-батькові: Медведський Володимир Євгенович
Рік народження: 1968    
Освіта: вища, Житомирський педагогічний  інститут
Фах: учитель фізики та математики
Звання: вища категорія

Посада, місце роботи: учитель   математики, фізики, інформатики. «Захисту Вітчизни» Плосківської ЗОШ І-ІІІ ст.
Педагогічний стаж: 23 роки

Нагороди:                        

 - грамота   відділу освіти,  сім’ї, молоді та спорту Решетилівської РДА (за ІІ місце у конкурсі «Учитель року-2016»,  номінація «Захист Вітчизни», 2016);
- грамота   відділу освіти,  сім’ї, молоді та спорту Решетилівської РДА  (вчителю захисту Вітчизни  за активну участь у ярмарку  педагогічних технологій "Творчі сходинки освітян Решетилівщини",  2014);
- грамота відділу освіти,  сім’ї, молоді та спорту Решетилівської РДА  освіти  ( вчителю фізики за роботу  з обдарованими учнями , "Майбутнє твориться сьогодні",  2012 р. );
-  диплом відділу освіти,  сім’ї, молоді та спорту Решетилівської РДА   (про занесення на Дошку Пошани "Зоряний час найкращих",  2012);
-   грамота відділу освіти,  сім’ї, молоді та спорту Решетилівської РДА   (за підготовку кабінету інформатики,   2006);
-    Почесна грамота Полтавського обкому профспілки  (2015).

Інформація про методичного працівника, що  узагальнював  досвід

Прізвище, ім’я, по-батькові        Глушко Ольга Олексіївна

Посада, місце роботи                   методист   районного методичного кабінету  відділу освіти, 
                                                          сім’ї, молоді та спорту  Решетилівської РДА

Інформація про досвід
Тема:   «Комп’ютерна  підтримка  навчальної   діяльності учнів          у процесі вивчення «Захисту Вітчизни» як один із шляхів  підвищення  ефективності уроків» 
Мета:  -   ознайомитися  із системою роботи учителя щодо підготовки  та  проведення  уроків захисту Вітчизни;
-  відстежити   вплив методів  та прийомів  роботи   учителя    на якісний  показник навчально-виховного процесу; 
- стимулювання  творчих  пошуків  педагога та сприяння  розвитку його  педагогічної майстерності 
Короткий зміст досвіду:    Учитель  Медведський В.Є.    помітив, що комп'ютер є  потужним дидактичним засобом, використання якого залучає учнів  до активної праці, збільшує    інтерес до навчання, сприяє кращому засвоєнню матеріалу та  підвищує ефективність навчання, до того ж дає змогу учителю уникнути рутинної роботи.  
 Одним із методів і одночасно засобом навчання є інформаційно-комунікаційні технології.  Застосування ІКТ у школі  передбачає дотримання певних умов, зокрема:  
•    професійна готовність учителя   до використання комп'ютерних технологій;
•    наявність якісного технічного й програмного забезпечення;
•    врахування впливу комп'ютера на здоров'я учнів; 
•    розуміння проблем й підтримка керівництва школи.
Медведський   В.Є., як учитель предмета «Захист Вітчизни»,  визначив для себе  пріоритетними в роботі  такі напрямки :   
 - застосування технології тестового контролю знань;
 - використання мультимедійних технологій;
-  унаочнення основних понять і об'єктів навчальної  дисципліни.;
-  моделювання  і унаочнення  військовий ситуацій та дій.
Уроки які  проводить учитель з використанням ІКТ, можна     поділити  на такі групи:
-    урок-тестового контролю, на якому   швидко  можна оцінити  результат роботи, точно визначити  теми, в яких  учень орієнтується  слабо;
-    урок демонстраційного  типу (найпоширеніший, коли йде демонстрація на екрані  на будь-якому етапі уроку);
-    урок конструювання,  коли учні  працюють над створенням  проекту індивідуально або  в групі з метою досягнення  навчальної мети.
Особливої  ваги  Володимир Євгенович  надає технології  тестового контролю знань  за результатами навчання. Володіючи  технічними знаннями та уміннями  зі  створення тестів,    учитель  самостійно розробляє  завдання     тестів та конструює  самі тести.   Для створення  тестів Медведський В.Є. використовує ППЗЗП Microsoft WORD, EXEL  та програму Test W-2. 
Також    на уроках   захисту Вітчизни, які проводить  В.Є. Медведський,       широко  застосування  набули    мультимедійні технології, що є одним із ефективних способів розвитку пізнавальної активності учнів.  Учитель   застосовує ілюстративний та  схематичний  напрямок у    використанні  комп’ютерних мультимедійних технологій. Це дає можливість   урізноманітнювати  форми подання  інформації, типи навчальних завдань, створення  таких віртуальних середовищ, які  забезпечують в учнів уяву перебування   у бойових чи інших ситуаціях, використання основних і допоміжних навчальних впливів.
Можливості використання  комп’ютера на уроках захисту Вітчизни  величезні, тому учитель  застосовує різні прийоми, а саме: демонстрація об’єктів (показ схем, слайдів, діаграм, знімків, графіків, карт); моделювання якихось ситуацій,   практичних робіт; використання презентацій  фото-, відео- і звукозаписів); використання Інтернету (підготовка повідомлень, доповідей, рефератів тощо). 
Основні показники результативності:  З власного досвіду  Медведський В.Є. переконався, що   використання комп'ютера на уроці дозволяє зробити процес навчання мобільним,   диференційо-ваним та індивідуальним.  Вчитель  відзначає, що навчальний  матеріал краще сприймається  учнями, зросла  їхня зацікавленість;  відбувається індивідуалізація навчання; забезпечуються  умови  для формування  самооцінки учня  та його самостійної роботи, розвитку  творчих можливостей;   відбуваються позитивні зміни у  якості  знань учнів; значно підвищується  рівень  сформованості  навчальної діяльності  учнів  (мотив,  ціле покладання,  навчальні  дії,   контроль,  оцінювання). Комп’ютер полегшує роботу учителя на уроці.
 Моніторинг навчальних досягнень учнів із предмета «Захист Вітчизни»  за 3 роки, які проводить адміністрація закладу,  серія контрольних робіт, які систематично проводяться  учителем протягом навчального року, позакласні заходи  показали, що   рівень навчальних досягнень учнів має стабільну позитивну динаміку. Практичні навички, отримані на уроках,   переносяться на усі сфери життя дітей та забезпечують їм розширення зони як навчальної, так і соціальної компетентності.
 Популяризація   напрацювань учителя  відбувалася   шляхом  проведення виїзного засідання  районної предметної  методичної комісії  учителів  захисту Вітчизни (лютий 2015р.); участь у районному етапі  конкурсу професійної майстерності «Учитель року», номінація «Захист Вітчизни»;  участь у виставці районної  панорами  2014р.; виставлення матеріалів на особистому сайті (адреса https://sites.google.com/site/sajtmedvedskogovevcitelafiziki/home); розповсюдження   матеріалів  серед колег.
В епоху інформатизації суспільства, кожен педагог повинен чітко усвідомити, що комп’ютер та периферійне обладнання є чи не  основними інструментами в його професійній діяльності, які здатні полегшити розв’язок цілого ряду професійних завдань.

Досвід схвалений на засіданні   науково-методичної ради районного  методичного кабінету відділу  освіти, сім’ї, молоді та спорту  Решетилівської РДА   21 червня 2016 року (протокол №  5).

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 147
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід
Пошук
Архів новин
Друзі сайту