Районний методичний кабінет

відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської РДА
Прізвище, ім’я, по батькові: Куцевол Олена Едуардівна
Рік народження: 1965 р.
Освіта: вища
Фах: вчитель російської мови та літератури
Посада: вихователь
Педагогічний стаж: 25 років
Звання, нагороди: «вихователь-методист». Грамоти Головного управління освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації (2006р., 2010р.)
Адреса досвіду: Дошкільний навчальний заклад ясла-садок «Ромашка» відділу освіти Решетилівської районної державної адміністрації, вул. Шевченка, 8, с-ще Решетилівка, Полтавська обл.
Тел. роб. (05363) 2 – 65 – 39 
E-mail: resh.romashka@gmail.com
Тема досвіду: «Використання спадщини В.О.Сухомлинського у вирішенні проблеми наступності між дошкіллям та початковою школою».
Анотація: «Дошкільний вік і молодший шкільний вік визначають майбутнє людини», - так написано у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. Сьогодні дошкільний період визнаний самодостатнім, самоцінним етапом розвитку людини. Державними документами поставлені перед працівниками дошкілля надзвичайної ваги і складності завдання. І одне із них – підготувати дитину до наступного періоду її життя – навчання в початковій школі.
Процеси реформування освіти в Україні зачепили й цю проблему. Визначені стратегії розвитку освітніх установ, створена життєздатна система безперервного навчання і виховання, забезпечена можливість постійного духовного становлення особистості, формування інтелектуального та культурного потенціалу нації. Педагоги поставлені перед такими реаліями життя, і тому згідно державних вимог переорієнтовуються на розвиток дитини, її особистісних та культурних якостей. Не всім це вдається, не у всіх це виходить. Для того й потрібно вивчати та пропагувати досвід вихователів, які виконують державне замовлення на «відмінно». 
Вид досвіду: раціоналізаторський.
Вихователі Криволапчук В.М. та Куцевол О.Е. в своїй роботі вдало й ефективно поєднують педагогічну спадщину В.О.Сухомлинського і вимоги закону України «Про дошкільну освіту» та Базового Компонента дошкільної освіти в Україні. Завдяки цьому вдалому поєднанню вимог і форм роботи педагоги формують готовність дошкільнят до систематичного навчання та їх шкільного життя. На базі досвіду В.О.Сухомлинського та сучасних процесів у дошкіллі О.Е.Куцевол та В.М.Криволапчук винаходять власні форми і методи роботи з дітьми: ігрові вправи на найрізноманітніші теми, власні розвивальні ігри, власні дидактичні ігри, художньо-творчі завдання з елементами ТРВЗ, тематичні дні, тижні. лише такі творчі методи дають високий результат.
Провідна педагогічна ідея досвіду: головне в досвіді О.Е.Куцевол та В.М.Криволапчук – наполеглива повсякденна праця, поєднана з високим інтелектом, творчістю, гуманністю, оперативністю, розумінням психології дошкільного малюка і вмінням підніматися до його рівня.
Це притаманне, напевне, будь-якому талановитому педагогу. Родзинка досвіду Олени Едуардівни та Валентини Миколаївни в тому, що вони працюють з дітьми 5-річного віку і щороку ефективно готують їх до школи, використовуючи при цьому цілий арсенал форм і методів роботи, які не зустрічаються у фахових виданнях, які, в свою чергу, базуються і на спадщині В.О.Сухомлинського.
Досвід вивчений і узагальнений завідувачкою ДНЗ «Ромашка» Круговою Т.І., 2004-2006 роки.
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 143
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід
Пошук
Архів новин
Друзі сайту