Районний методичний кабінет

відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської РДА

Друголиманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Решетилівської районної ради
Полтавської області

Картка обліку об’єкта передового педагогічного досвіду

Тема досвіду: Відстеження творчих особистостей та розвиток їх здібностей в процесі навчання.

Об’єкт досвіду: Калініченко Станіслав Григорович, учитель математики і фізики вищої кваліфікаційної категорії, стаж роботи 15 років, закінчив Полтавський державний педагогічний інститут ім. В.Г.Короленка в 1996 р.

Адреса досвіду: Друголиманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, с.Лиман Другий, пров.Шкільний, 1, (05363) 94316

Досвід вивчався: у 2011 – 2013 роках заступником директора з навчально-виховної роботи Макаренко С.І.

Актуальність досвіду: стрімкий розвиток науки, зростання обсягів нової інформації та пошук шляхів щодо її відшукання, формування знань учнів на сучасному етапі потребують підготовки особистостей з розвиненими творчими, креативними здібностями. Вони, в свою чергу, повинні, використовуючи свій розумовий потенціал, застосовувати здобуті знання на практиці. Тому актуальним питанням на сучасному рівні надання освіти є відшукання творчих особистостей та розвиток їх здібностей в процесі навчання.

Провідна педагогічна ідея досвіду: Досвід направлений на розвиток творчої активності учнів на уроках математики та формуванню провідних компетентностей, які дозволять учням в подальшому самостійно оволодівати різноманітною інформацією та сприятимуть розвитку навичок їх творчого застосування на практиці.

Творчі здібності є особливим видом розумових здібностей, які виражаються в умінні породжувати мислительну діяльність за межами вимог, відхилятися під час міркування від традиційних норм.

Вирішуючи математичні завдання, представлені в продуманій системі, учні зможуть творче підходити до вирішення різноманітних проблем як на уроках, так і в повсякденному житті, приймати якісно-нестандартні рішення в проблемних ситуаціях.

Технологія досвіду: Впровадження педагогічної моделі формування пізнавальної активності педагог здійснює через використання різноманітних елементів сучасних технологій навчання. Учитель вміло поєднує традиційні та новітні форми навчання, стимулюючи високий рівень організації навчально-пізнавальної діяльності учнів. Кожен урок носить пізнавальний характер і, одночасно, захоплює як своїм змістом, так і способом викладу.

Результативність досвіду: Учитель постійно підвищує свій науковий та методичний рівень шляхом самоосвіти. Він є постійним учасником обласної спеціальної дослідницької групи та творчої майстерні вчителів математики, районних та обласних семінарів, учасник конкурсу «Учитель-новатор»; входить до складу обласного журі по перевірці олімпіад з математики та змагань імені М.В.Остроградського. Його учні – активні учасники шкільної та районної олімпіад з математики, беруть участь у написанні науково-дослідницьких робіт МАН, учасники та лауреати конкурсів «Кенгуру», «Мультитест». Педагог має своїх послідовників.

Рекомендована література за проблемою досвіду:

  • Костюк Г.С. Здібності та їх розвиток у дітей. – К. 2010, – 80 с.
  • Моляко В.О. Творчий потенціал людини як психологічна проблема // Психологічна газета. – 2005. - №6. – С.4-5.
  • Монько О. Плекаємо творчого учня/ О. Монько // Математика [газета]. – 2008. – Квітень (№14). – с.1-7.
  • Руденко О.В. Розвиток особистості на уроках математики – К.: Шк.. світ, 2009. – 126 с.
  • Руденко О.В. Цікаві завдання для розвитку мислення дітей. Кольорова вкладка// Шкільному психологу. Усе для роботи № 10 (22), жовтень, 2010. – с. 38 – 39.

Де зберігається матеріал про досвід: відділ освіти Решетилівської райдержадміністрації

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 147
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід
Пошук
Архів новин
Друзі сайту