Районний методичний кабінет

відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської РДА

Решетилівська гімназія імені І.Л. Олійника
Решетилівської районної ради
Полтавської області

 Картка обліку об’єкта передового педагогічного досвіду

Тема досвіду: Форми та методи самостійної роботи на уроках математики.

Об’єкт досвіду: Ігнатенко Катерина Михайлівна, учитель математики вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист, стаж роботи 43 роки, закінчила Полтавський державний педагогічний інститут імені В.Г. Короленка у 1976 р.

Адреса досвіду: Решетилівська гімназія імені І.Л. Олійника, с-ще Решетилівка, вул. Леніна, 37 тел 2-14-61, 38400

Досвід вивчався: у 2009 році заступником директора з навчально-виховної роботи Гудзенко А.Г.

Актуальність досвіду: Зростання обсягів нової інформації потребують підготовки самостійних, активних, з розвиненими творчими здібностями особистостей. Серед засобів, які слугують піднесеною активності учнів на уроці, особливе місце займає організація їх самостійної роботи. Самостійні роботи учнів сприяють засвоєнню програмного матеріалу, закріпленню математичних понять. Перш за все, самостійні роботи не мають зводитися виключно до контролю знань учнів, а мати переважно навчальний характер.

Провідна педагогічна ідея досвіду: Досвід сприяє розвитку творчих здібностей учнів шляхом проведення самостійних робіт та вмілому підборі математичних вправ. Творчі здібності – це, насамперед, вміння знаходити рішення в нестандартних ситуаціях. Інноваційні підходи до організації навчально-пізнавального процесу, допомагають подолати розрив між освітою і вимогами життя.

Вирішуючи математичні завдання, представлені в продуманій системі, учні розвивають свої навчальні можливості, завдяки яким вони можуть самостійно і творчо не лише використовувати запас знань, а й шукати нове, задовольняючи свої потреби в пізнанні.

Технологія досвіду: педагогічна майстерність педагога полягає в тому, що їй вдається зробити мету кожного уроку метою учнів. Учитель серйозно ставиться до організації роботи на уроці, ситуація успіху стає досяжною для кожного. Це досягається різними формами та методами самостійних робіт на уроках, інтерактивними принципами й підходами до організації навчально-пізнавальної діяльності учнів: теоретичні основи й практика.

Результативність досвіду: Вчитель свій методичний та науковий рівень підвищує шляхом самоосвіти, активної участі в роботі кафедри фізико-математичних дисциплін, районних та обласних семінарів, багато років підряд очолює районне методичне об’єднання вчителів математики. Працюючи над проблемою «Самостійної роботи на уроках математики» використовує різні форми і методи навчання, що сприяє підвищенню інтересу учнів до математики. Її учні є переможцями районних та обласних олімпіад, різних конкурсів. Вона має своїх послідовників. Учні виявляють високий рівень знань з математики і підтверджують свої знання в гімназії.

Рекомендована література за проблемою досвіду:

  • Журнали: «Математика в школі» №6, 2008р.; №4, 2009р.
  • Газета «Математика» №16(508) квітень 2009р.;
  • Р.С. Черкасов «Методика викладання математики»
  • І.С. Маркова «Інтерактивні технології на уроках математики», Харків, «Основа»

Де зберігаються матеріали про досвід: відділ освіти Решетилівської райдержадміністрації

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 143
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід
Пошук
Архів новин
Друзі сайту