Районний методичний кабінет

відділу освіти, сім'ї, молоді та спорту Решетилівської РДА

Перелік програм які пройшли експертизу
в 2013 – 2014 навчальному році

 

№ п/п

ПІП автора програми, посада, повна назва навчального закладу

Опис програми

Анотація до програми (тип, цільова група, мета, короткий зміст програми та її об’єм)

1

Полонська Юлія Юріївна, практичний психолог Решетилівської гімназії ім.. І. Л. Олійника

Гармонія із собою та, іншими
[корекційно – розвивальна програма для учнів 8-10 класів]/автор-упорядник Ю.Ю. Полонська.-Решетилівка, 2013.-24с.

 

Корекційно-розвивальна програма «Гармонія із собою та, іншими», розроблена для 8-10 класів, спрямовану на гармонізацію особистості, корегування емоційно-вольової сфери, попередження наслідків психологічних травм.

Програма розрахована  на 14 занять по 1,5 - 2 години.

Кінцевою метою впровадження програми є  вирішення внутрішнього конфлікту, вміння керувати власними емоціями та направляти їх у правильне русло; відновлення контакту із собою, покращення стосунків з рідними та друзями, досягнення позитивних змін при спілкуванні  з іншими людьми.  

Рекомендований для практичних психологів. 

2

Дем’янець Ірина Анатоліївна , практичний психолог Решетилівської ЗОШ І ст.

Допоможемо першокласнику адаптуватися до школи [розвивальна програма для учнів 1 класів] / автор – упорядник І. А. Дем’янець – Решетилівка, 2013.-20с.

У збірці представлено досвід роботи практичного психолога з учнями 1 класу. Програма спрямована на  розвиток психологічних умінь, щодо профілактики дезадаптації першокласників, попередження конфліктів та конструктивного спілкування з однолітками.     Програма містить  конспекти практичних занять, додатки та список використаних джерел.

Матеріали будуть цікаві практичним психологам, вчителям 1 класу.

3 Занько Ірина Сергіївна, практичний психолог Калениківської спеціалізованої школи І-ІІІ ст. «Кроки до професійного успіху» [розвивальна профорієнтаційна програма] / автор – упорядник І. С. Занько – Каленики, 2014. – 26с.

Представлена програма містить розвивальні профорієнтаційні заняття для старшокласників, спрямовані  на розвиток уявлень і понять, пов’язаних зі світом професій, активізацію самопізнання й саморозвитку учнів, розвиток умінь виділяти професійно важливі риси та уникнення помилок при виборі професії, планування професійного шляху. Програма містить тематичний план та конспекти занять для старшокласників.

Рекомендується практичним психологам, соціальним педагогам та класним керівникам старших класів загальноосвітніх навчальних закладів.

4 Кривко Юлія Володимирівна, практичний психолог Жовтневої ЗОШ І-ІІІ ст. «Розвиток пізнавальної активності» [корекційно – розвивальна програма] автор-упорядник Ю.В. Кривко. – Жовтневе, 2015.- 46с. Програма розроблена для учнів 2-5 класів, спрямована на підвищення рівня розвитку та корекцію пізнавальної сфери учнів, що мають труднощі у навчанні, а також дітей із затримкою психічного розвитку.

Програма розрахована на 8 занять по 45 хвилин. Періодичність проведення занять 1 раз на 1-2 тижні.

Кінцевою метою впровадження програми - сприяння розвитку психічних процесів; формування відповідального ставлення до навчальної діяльності; сприяння розвитку пам'яті, уваги, уяви, мислення, мовлення.

Рекомендована практичним психологам загальноосвітніх навчальних закладів.

В даному посібнику розміщені розробки занять, психодіагностичні методики.

 

 

 


наказ №101 from sansanych86

 

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 142
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Вхід
Пошук
Архів новин
Друзі сайту